Bezplatna infolinia:
800-702060
Autohuur Car rental Mietwagen Autohuur Biluthyrning Location de voitures Alquiler de coches Autonoleggio Billeje Bilutleie Autovuokraamo Aluguer de carros Wypożyczalnia samochodów Autovermietung Mietauto

W jaki sposób dokonać płatności za wynajem?

Płatność kartą kredytową jest jedyną możliwą formą płatności za wynajmowany pojazd. Przy odbiorze pojazdu konieczne będzie również okazanie karty kredytowej na swoje nazwisko.

Jak szybko będą Państwo w stanie potwierdzić rezerwację?

Większość rezerwacji zostaje potwierdzona w ciągu 24 godzin. Jeżeli potwierdzenie jeszcze nie doszło, przed skontaktowaniem się z nami prosimy o sprawdzenie ustawień filtru antyspamowego.

Czy za anulowanie lub zmianę rezerwacji naliczana jest jakaś opłata?

Rezygnacje lub zmiany w rezerwacji są bezpłatne do 48h przed startem wynajmu. Otrzymasz wtedy pełny zwrot pieniędzy. Nie otrzymasz zwrotu w wyniku rezygnacji na mniej niż 48h przed odbiorem samochodu lub po starcie wynajmu. W przypadku potwierdzonej „siły wyższej”, obciążymy jedynie EUR 30 z tytułu opłat administracyjnych.Podczas zmiany rezerwacji, obowiązują aktualne stawki.

Co będzie mi potrzebne przy odbiorze pojazdu?

Zawsze należy zabrać ze sobą voucher rezerwacyjny. Na voucherze podane są szczegółowe informacje dotyczące wynajmowanego samochodu, stawka oraz inne dane. W przypadku rezerwacji dokonywanej przez Internet lub telefonicznie, voucher zostanie przesłany pocztą e-mail lub faksem. Na miejscu odbioru pojazdu konieczne będzie podpisanie umowy wynajmu.

Oprócz vouchera należy ze sobą zabrać paszport (lub ważny dowód osobisty), prawo jazdy i kartę kredytową. Jeżeli prawo jazdy jest dokumentem wystawionym w języku, którego miejscowe biuro nie będzie w stanie odczytać (np. w j. chińskim), koniecznie należy również zabrać międzynarodowe prawo jazdy. Kopie któregokolwiek z wymienionych dokumentów nie będą honorowane, należy mieć ze sobą oryginały.

Jakie mogę otrzymać rodzaje ubezpieczenia wynajmowanego samochodu?

We wszystkie nasze stawki wliczone jest ubezpieczenie OC oraz ubezpieczenie od pożaru. Opłata ubezpieczająca wynajmującego samochód od kosztów napraw powypadkowych (CDW) jest wliczona we wszystkie nasze stawki typu „inclusive”. W większości przypadków stawki „inclusive” zawierają też ubezpieczenie od kradzieży.

Opłata ubezpieczająca wynajmującego samochód od kosztów napraw powypadkowych (CDW) i ubezpieczenie od kradzieży zwalnia klienta z pełnej odpowiedzialności finansowej za pojazd w razie wypadku lub kradzieży. W większości przypadków, przy wycenie szkody klient nadal ponosi odpowiedzialność w ramach udziału własnego. Na życzenie klienta większość firm oferujących samochody do wynajęcia proponuje ubezpieczenia lokalne, co ogranicza wkład własny w pokrycie szkody.

Z wyjątkiem Włoch, opłata CDW jest opcjonalna i klient może zawsze odmówić jej opłacenia. Jeżeli w momencie odbioru pojazdu nie chce Pan(i) wykupić opcji CDW, prosimy pamiętać, że na umowie wynajmu należy wtedy parafować pole „Rezygnacja z CDW”. Jeżeli rezygnacja z opcji CDW wynika z chęci skorzystania z ochrony ubezpieczeniowej oferowanej w ramach karty kredytowej lub indywidualnej polisy ubezpieczeniowej, prosimy rozważyć następujące fakty:

Ochrona ubezpieczeniowa w ramach karty kredytowej:

Niektóre karty kredytowe oferują ubezpieczenie tylko na wybrane modele samochodów. Zazwyczaj większość kart nie ubezpiecza:

  • Pojazdów o wartości ponad 50.000 USD (Mercedes-Benz 320, BMW 730, itp.)
  • Samochodów luksusowych/specjalnych lub zabytkowych (20-letnich i starszych lub wycofanych z produkcji od ponad 10 lat).
  • Pojazdów terenowych i z napędem 4x4, motorów, ciężarówek, furgonetek do przewozu ładunków, pełnowymiarowych furgonetek i samochodów campingowych

Inne aspekty ochrony ubezpieczeniowej w ramach karty kredytowej:

  • Ubezpieczenie ograniczone jest do wynajmu do 30 dni.
  • Niektóre karty kredytowe nie oferują ubezpieczenia na samochody wynajmowane w Irlandii, Izraelu, Włoszech, Nowej Zelandii, Australii oraz na podróże do krajów Europy wschodniej.
  • W europejskich umowach ubezpieczeniowych, aby rozszerzyć ubezpieczenie, należy podać dodatkowych kierowców.
  • Większość kart kredytowych zgłosi szkodę w firmie ubezpieczeniowej klienta, a dopiero potem zwróci koszty. Może to wpłynąć na historię wypadkowości klienta, a co za tym idzie na opłacane składki.
  • Większość firm oferujących karty kredytowe wymaga faktury za naprawę wystawionej bezpośrednio na klienta oraz dostarczenia dokumentacji w określonym przedziale czasowym.
  • Większość kart kredytowych nie ubezpiecza wynajmu samochodu, jeżeli kartę wydano poza Stanami Zjednoczonymi.

Ochrona ubezpieczeniowa w ramach indywidualnej polisy na samochód

  • Ubezpieczenie może być ograniczone do wartości samochodu posiadanego przez klienta, a nie samochodu wynajmowanego.
  • Niektóre polisy nie obejmują samochodów wynajmowanych, chyba że wynajem spowodowany jest koniecznością naprawy samochodu klienta.
  • W wyniku zgłoszenia szkody składka ubezpieczeniowa może wzrosnąć. Klient może zostać przeniesiony do grupy „wysokiego ryzyka”, a polisa ubezpieczeniowa może nawet zostać anulowana.
  • Większość polis nie pokrywa szkód lub kradzieży dotyczących przedmiotów osobistych, odpowiedzialności cywilnej oraz kosztów obsługi medycznej.

Sprawdzenie zakresu ubezpieczenia u ubezpieczyciela lub w firmie, której karty kredytowej używa klient, należy do klienta

Czy mam prawo wyjechać wynajmowanym samochodem do kraju innego niż kraj, w którym odebrano pojazd?

W niektórych przypadkach taka możliwość istnieje, a w innych nie. Może Pan(i) złożyć ofertę lub dokonać rezerwacji za pośrednictwem naszej strony internetowej, a dział rezerwacji skontaktuje się z Panem/Panią w sprawie istniejących możliwości. Jeżeli nie chce Pan(i) kontynuować zapytania ofertowego lub rezerwacji, w każdym momencie można je przerwać.

Czy mogę dokonać rezerwacji dla innej osoby?

Dokonanie rezerwacji przez stronę internetową dla innej osoby oraz uiszczenie płatności z własnej karty kredytowej jest możliwe. Jednakże, aby odebrać samochód, osoba odbierająca samochód będzie także musiała przynieść kartę kredytową wystawioną na swoje własne nazwisko.

Czy istnieje możliwość wynajęcia razem z samochodem systemu nawigacji GPS?

W niektórych przypadkach istnieje możliwość wynajęcia systemu GPS razem z wynajmowanym samochodem. W trakcie wypełniania zapytania ofertowego należy podać taki warunek. Nasz dział rezerwacji skontaktuje się z Panem/Panią i poinformuje o dostępnych możliwościach. Być może będzie się to wiązało z dodatkowymi kosztami, płatnymi na miejscu.

Czy w grę wchodzą jakieś dodatkowe koszty?

Nasze stawki są stawkami typu „inclusive”, bez żadnych dodatkowych opłat. W przypadku, gdyby pojawiły się dodatkowe koszty, nasz dział rezerwacji poinformuje Pana/Panią o tym fakcie jeszcze przed odebraniem pojazdu. Jeżeli nie zgodzi się Pan(i) na pokrycie tego typu dodatkowych kosztów, zawsze może Pan(i) anulować rezerwację.

Posiadam zagraniczne prawo jazdy, czy mogę korzystać z Państwa usług?

Tak, może Pan(i) skorzystać z naszej oferty, nawet posiadając zagraniczne prawo jazdy. O ile jednak prawo jazdy jest dokumentem wystawionym w języku, którego miejscowe biuro nie będzie w stanie odczytać (np. w j. chińskim), należy wtedy zabrać ze sobą międzynarodowe prawo jazdy (tłumaczenie).

Ile kosztuje zgłoszenie dodatkowego kierowcy?

Opłaty za zgłoszenie dodatkowego kierowcy wahają się w zależności od miejsca. W niektórych przypadkach jest to bezpłatne, w innych kosztuje kilka dolarów dziennie. W czasie składania zapytania ofertowego lub rezerwacji przez Internet prosimy podać swoje preferencje w kwestii dodatkowego kierowcy, a nasz dział rezerwacji poinformuje Pana/Panią o wchodzących w grę kosztach jeszcze przed odebraniem pojazdu. Jeżeli nie zgodzi się Pan(i) na pokrycie dodatkowych kosztów, zawsze może Pan(i) bezpłatnie anulować rezerwację.

Czy mogę mieć pewność, że wybrany pojazd jest dostępny?

Jeżeli przy odbiorze pojazd wybrany w czasie rezerwacji będzie niedostępny, otrzyma Pan(i) podobny model. Zawsze gwarantujemy kategorię, ale nie zawsze markę i/lub model.

Jaka jest opłata za przejazd w jedną stronę?

Opłaty za przejazd w jedną stronę wahają się w zależności od miejsca. Po dokonaniu rezerwacji lub przesłaniu zapytania ofertowego, nasz dział rezerwacji poinformuje Pana/Panią o kosztach jeszcze przed odebraniem pojazdu. Jeżeli nie zgodzi się Pan(i) na pokrycie dodatkowych kosztów, zawsze może Pan(i) bezpłatnie anulować rezerwację.

Czy istnieje możliwość dostarczenia samochodu na miejsce, np. do hotelu, w którym przebywam?

W niektórych przypadkach istnieje możliwość dostarczenia pojazdu na miejsce. Czasami wiąże się to z dodatkowymi kosztami. Jeżeli chce Pan(i), aby samochód został gdzieś dostarczony, prosimy o kontakt.

Czy można zamówić wysokiej jakości opony, bagażniki dachowe i łańcuchy na koła?

Opony wysokiej jakości, bagażniki dachowe i łańcuchy na koła dostępne są zawsze na żądanie i nie są wliczone w nasze stawki. Opłatę za tego typu wyposażenie dodatkowe trzeba będzie uregulować na miejscu, przy odbiorze pojazdu. W niektórych przypadkach opony wysokiej jakości i/lub łańcuchy są obowiązkowe.

W jaki sposób dokonuje się płatności za opcje dodatkowe?

Opłatę za opcjonalne wyposażenie dodatkowe, które nie jest wliczone w nasze stawki, uiszcza się na miejscu, przy odbiorze pojazdu. Kosztów tych nie da się uwzględnić na voucherze.