PLN (zł)
  • English (US)
  • Svenska
  • Français
  • Nederlands
  • Vlaams
  • Deutsch
  • Suomi
  • Português
  • Norsk
  • English (UK)
  • Deutsch (AT)
  • Deutsch (CH)
  • Dansk
  • Polski
  • Italiano
  • Español
    • Opnie klientów 8.5 / 10
  • Gwarancja Najlepszej Ceny
Potrzebujesz pomocy?
+49 89 541955602
Godziny otwarcia

Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)

Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania.

Moja rezerwacja

Kiedy otrzymam potwierdzenie rezerwacji? Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona w ciągu 48 godzin. W przypadku nie otrzymania potwierdzenia, prosimy o sprawdzenie skrzynki mailowej ze spamem. Nie otrzymałem potwierdzenia. Co powinienem zrobić? Upewnij się, że nasza wiadomość nie trafiła do skrzynki ze spamem. W razie nie otrzymania potwierdzenia, prosimy o kontakt. Jak mogę zmienić lub anulować moją rezerwację? Skontaktuj się z nami używając formularza. Jeśli zmiana lub anulacja rezerwacji ma miejsce z krótkim wyprzedzeniem czasowym (w ciągu 48 godzin przed odbiorem samochodu), prosimy o kontakt telefoniczny. Czy ponoszę jakieś koszty w przypadku anulowania lub zmiany rezerwacji?
W przypadku zmian lub anulowania rezerwacji przed rozpoczęciem wynajmu samochodu, nie są pobierane żadne opłaty administracyjne. Jeśli anulujesz swoją rezerwacją przed wynajmem samochodu, otrzymasz zwrot kosztów. Anulowanie nie wiąże się z opłatami, o ile jest dokonane z wyprzedzeniem 48-godzinnym. Wszystkie zmiany i anulacje rezerwacji dokonywane są przez nas, a nie przez wypożyczalnie. Inne zmiany, takie jak zmiana okresu wynajmu, wpłyną oczywiście na ostateczną cenę.
Czy mogę dokonać rezerwacji dla kogoś innego? Istnieje możliwość rezerwacji samochodu dla kogoś i zapłacenia własną kartą kredytową. Prosimy pamiętać o tym, że osoba, która odbiera auto musi przedstawić swoją kartę kredytową. Karta kredytowa musi być użyta przy wpłacie kaucji koniecznej przy odbiorze samochodu. Czy mogę skorzystać z innych form płatności? Możesz zapłacić tylko kartą kredytową. Przy odbiorze samochodu, musisz okazać swoją kartę kredytową, aby móc zapłacić kaucję. Gotówka niestety nie jest przyjmowana. Karta kredytowa innej osoby również. Podałem nieprawidłowy adres e-mail podczas rezerwacji. Co powinienem zrobić? Możesz skontaktować sie z nami za pomocą formularza lub telefonicznie. Prosimy pamiętać o podaniu numeru rezerwacji. Czym jest Bez Zmartwień? Znalezienie idealnego auta do wynajęcia nie zawsze jest łatwe. Jaka wypożyczalnia jest rzetelna? Czy nie ma ukrytych kosztów? Czy mam dobre ubezpieczenie?

Aby rozwiać tego typu wątpliwości, wprowadziliśmy pakiet „Bez zmartwień“. Jest to etykieta informująca o tym, czy auto do wynajęcia spełnia następujące warunki: Nielimitowana liczba kilometrów, bez udziału własnego (lub zwrot udziału własnego), korzystna polityka paliwowa i wypożyczalnia z wysokimi ocenami od zadowolonych klientów. Dzięki autom spełniającym te cztery wymogi, wybór będzie już nieco łatwiejszy.

Odbiór, użycie oraz zwrot samochodu

Czego potrzebuję, aby wynająć samochód? Podczas odbioru samochodu musisz zawsze okazać Twój kupon rezerwacyjny. Ten dokument zawiera dokładną informację dotyczącą samochodu, który zamierzasz wypożyczyć, ceny oraz pozostałe dane. Twój kupon rezerwacyjny zostanie wysłany do Ciebie e-mailem po dokonaniu rezerwacji. Przy odbiorze samochodu będziesz musiał podpisać umowę wynajmu.

Poza rezerwacją, ważne abyś zabrał ze sobą paszport, prawo jazdy oraz kartę kredytową. W przypadku gdy Twoje prawo jazdy nie może być odczytane przez wypożyczalnię (np. dokument w języku chińskim), musisz okazać także międzynarodowe prawo jazdy. Wyłądcznie oryginał paszportu oraz prawa jazdy są uznawalnymi dokumentami. Pamiętaj, że ich kopie nie będą uznane.
Czy mogę przekroczyć granicę wypożyczonym samochodem? W większości przypadków nie stanowi to problemu, jednak czasem nie jest to dozwolone. Prosimy o wymienienie państw, które chcesz odwiedzić przy składaniu rezerwacji. Twoja rezerwacja zostanie sprawdzona pod względem krajów dozwolonych, gdyż czasem przy przekraczaniu granicy wymagane są określone dokumenty. W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt telefoniczny przed dokonaniem rezerwacji. Czy możecie zagwarantować, iż otrzymam wybrany typ samochodu? Jeżeli wybrany przez Ciebie samochód nie jest dostępny, otrzymasz odpowiednik danego modelu. Gwarantujemy kategorię samochodu, ale nie jesteśmy w stanie zagwarantować marki i określonego modelu. Czy samochód może być dostarczony do innej lokalizacji, np. do mojego hotelu? W niektórych przypadkach możesz zwrócić samochód w wybranej przez Ciebie lokalizacji, innej od tej, w której odebrałeś samochód zgodnie z rezerwacją. Czasami wypożyczalnia może w takim przypadku pobrać dodatkową opłatę. Prosimy o kontakt w celu uzyskania dodatkowych informacji. Jakiej wyskości kaucję zapłacę przy odbiorze samochodu? Kaucja zależy od specyfikacji rezerwacji i dostawcy wybranego wypożyczanego samochodu. Na minimalne koszty kaucji składają się Państwa udział własny, paliwo, VAT i ewentualne dodatki (GPS, foteliki dziecięce itp.). Dokładna kwota kaucji jest ustalana w miejscu odbioru i opłacana Państwa kartą kredytową. Czy mogę odebrać samochód wczesnym ranem i zwrócić poźnym wieczorem? Zwrot samochodu poza godzinami otwarcia zwykle nie jest problemem. Większość wypożyczalni samochodowych ma specjalną skrzynkę przeznaczoną na zwrot kluczyków. Aby odebrać Twój samochód poza godzinami otwarcia, musisz umieścić takie życzenie w zapytaniu do wypożyczalni. Firma może pobrać za to dodatkową opłatę. Czy mogę zwrócić mój samochód wcześniej niż jest to określone w rezerwacji? Możesz zwrócić Twój samochód przed czasem. Pamiętaj jednak, iż nie otrzymasz zwrotu pieniędzy za niewykorzystane dni. Gdzie mogę znaleźć dokładne lokalizacje odbioru i zwrotu pojazdu? Informacja jest umieszczona w rezerwacji oraz na kuponie, który otrzymasz od nas. W przypadku wypożyczalni samochodowych obecnych na lotniskach, czasem otrzymasz też dodatkową informację na kuponie. Ile wynosi opłata za wynajem "w jedną stronę"? Opłata za wynajem w jedną stronę może się różnić w zależności od lokalizacji oraz wypożyczalni. Odpłatność ukaże się w formularzu rezerwacyjnym po wybraniu samochodu z listy. Czy moje zagraniczne prawo jazdy będzie honorowane przy wynajmie samochodu? Jeżeli Twoje prawo jazdy nie może być odczytane przez wypożyczalnię (np. dokument w języku chińskim), musisz okazać także międzynarodowe prawo jazdy. To ostatnie jest tłumaczeniem Twojego standardowego prawa jazdy.

Dodatkowe opcje i możliwości

Czy mogę wynająć system nawigacyjny GPS z moim samochodem? Wypożyczenie system nawigacyjnego GPS jest często możliwe. Prosimy o podanie wymaganych opcji, w tym systemu GPS, podczas składania rezerwacji. Podamy Ci szacowany koszt wypożyczenia. Całkowity koszt zostanie podany przy odbiorze samochodu przy uwzględnieniu dodatkowych opcji. Koszt musi zostać pokryty kartą kredytową. Jakie są koszty związane z dodatkowym kierowcą? Stawki za dodatkowego kierowcę różnią się w zależności od lokalizacji. W niektórych przypadkach wypożyczalnie nie pobierają dodatkowych opłat. W innych, możliwa jest opłata w wysokości kilku euro na dzień. Czy mogę zamówić fotelik dla mojego dziecka przy rezerwacji samochodu? Wypożyczenie siedzenia dla Twojego niemowlaka lub dziecka jest często możliwe. Podaj swoje wymagania podczas rezerwowania samochodu, a my podamy Ci ich szacowany koszt. Całkowity koszt będzie podany przy odbiorze na podstawie dodatkowych opcji i musi zostać opłacony kartą kredytową. Czy mogę wynająć opony zimowe, bagażnik na narty oraz łańcuchy zimowe wraz z samochodem? W niektórych przypadkach jest to możliwe. Prosimy o podanie wymaganych opcji, wśród nich opon zimowych, bagażnika na narty, łańcuchów śniegowych, podczas składania rezerwacji. Podamy Ci szacowany koszt rezerwacji. Całkowity koszt, uwzględniający dodatkowe opcje, będzie podany przy odbiorze samochodu. Koszt ten musi zostać opłacony kartą kredytową. W jaki sposób płacę za dodatkowe opcje? Koszt dodatkowych opcji nie jest zawarty w cenie i musi zostać opłacony kartą kredytową przy odbiorze samochodu. Podczas składania rezerwacji, podamy Ci szacowany koszt dodatkowych opcji. Całkowity koszt zostanie podany przy odbiorze samochodu i będzie musiał być opłacony kartą kredytową. Czy występują jakieś dodatkowe opłaty? W praktyce nasze stawki zawierają już wszystkie opłaty. Jeżeli wystąpią jakieś dodatkowe opłaty, nasz Dział Rezerwacji poinformuje Cię o tym z wyprzedzeniem. Jeśli się na nie nie zgodzisz, będziesz mógł anulować rezerwację gratis (minimum na 48 h przed rozpoczęciem wynajmu samochodu).

Ubezpieczenia

Jaki jest zakres ubezpieczenia od skutków uszkodzenia oraz kradzieży? Ubezpieczenia All-Risk (CDW) i od kradzieży (TP) w razie szkody lub kradzieży zabezpieczają Państwa przed odpowiedzialnością finansową za wypożyczony samochód. W większości przypadków nadal odpowiadają Państwo za stały udział własny. Większość firm wypożyczających samochody oferuje dodatkowo na miejscu ubezpieczenie, dzięki któremu mogą Państwo zredukować wysokość stałego udziału własnego.

My oferujemy jednak w określonych państwach specyficzne produkty, dzięki którym w razie szkody lub kradzieży stały udział własny potrącony przez miejscową wypożyczalnię jest później zwracany. Warunkiem tego jest przedłożenie nam później protokołu policyjnego oraz raportu dotyczącego szkody.

Ubezpieczenie All-Risk (CDW) nigdy nie pokrywa szkód dotyczących opon, lusterek, spodu i dachu, wnętrza i kluczyków wynajętego samochodu.

Ubezpieczenie od kradzieży (TP) nie obejmuje Państwa własności pozostawionej w wynajętym samochodzie. Tę formę kradzieży może kompensować Państwa ubezpieczenie podróżne. Rzeczy nie wolno pozostawiać na widoku, trzeba je zabierać z sobą lub zostawiać w bagażniku, w przeciwnym razie również ubezpieczenie podróżne nie pokryje ewentualnej poniesionej szkody.
Co oznacza ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej? To ubezpieczenie pokrywa szkody materialne oraz fizyczne urazy osób trzecich (tj. wszystkich poza tymi podróżującymi w samochodzie, czyli kierowcą i pasażerami). Polisa różni się w zależności od kraju oraz stanu (w przypadku USA). W państwach Unii Europejskiej oraz innych, taka polisa jest zdecydowanie wystarczająca. W państwach, gdzie takie ubezpieczenie nie jest wystarczające, wypożyczalnie oferują dodatkową polisę taką jak Rozszerzona Ochrona (EP), Dodatkowe Ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej (ALI) oraz Uzupełniające Ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej (LIS). Jakie są inne dostępne ubezpieczenia? Ubezpieczenie Wypadkowe (PAI) oraz Ubezpieczenie Rzeczy Osobistych PEC
Osobiste Wypadkowe oraz Ubezpieczenie Rzeczy Osobistych może być wykupione (opcjonalnie i oddzielnie) na miejscu lub w ramach ubezpieczenia podróżniczego.

Karty kredytowe: Ubezpieczenia i zakres
Z racji, iż ubezpieczenia oraz zakres mogą różnić się w zależności od karty kredytowej, prosimy abyś skontakował się z Twoją firmą. Możesz również zapytać, czy ubezpieczenie jest aktywne tylko w przypadku transakcji kartą lub karty użytej jako zabezpieczenia transakcji.
Co oznacza zwrotu udziału własnego? W przypadku szkody początkowo płacą Państwo wypożyczalni część związaną z udziałem własnym, która później zostanie Państwu zwrócona. Krótko mówiąc, właściwie nie mają Państwo udziału własnego i ostatecznie szkoda nic Państwa nie kosztuje.

Warunek jest taki, żeby w razie szkody przekazali nam Państwo właściwe dokumenty (potwierdzenie obciążonej kwoty, raport policji, raport dot. szkody itd.).
Jaki rodzaj ubezpieczenia obejmuje mój samochodu? W większości przypadków, stawki zawierają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz na wypadek pożaru. W większości przypadków ceny uwzględniają również ubezpieczenie od skutków uszkodzenia (CDW) i kradzieży (TP) samochodu.